Σύστημα Τεχνικής Υποστήριξης On-Line

Εισάγετε τα στοιχεία σας εφόσον είστε εξουσιοδοτημένος χρήστης

Περιοχή Μελών

Login

backImage

E-Marketing

Google Adwords, Web Consulting, Search engine optimization
Σήμερα, το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, ή online marketing, εξελίσσεται σε ένα ευρύτερο
μείγμα συστατικών τα οποία μια εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει ως μέσο για την
αύξηση των πωλήσεων.

Το marketing στο Διαδίκτυο, αναφέρεται στην διαφήμιση μέσω διαδικτύου και e-mail
και οδηγεί σε απευθείας πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και διεύρυνση
του υπάρχοντος πελατολογίου.

Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου δεν αντικαθιστά τις κλασικές πλέον μεθόδους
marketing (τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά, εφημερίδες) αλλά παρουσιάζεται ως η
πλέον συμφέρουσα επιλογή  καθώς παρουσιάζει καλύτερα αποτελέσματα με πολύ
πιο μικρή επένδυση χρόνου και χρήματος.

Χαρακτηριστικές είναι οι παρακάτω στατιστικές:

  • 78% των χρηστών κάνουν έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν.
  • 78% του επιχειρηματικού κόσμου χρησιμοποιεί το κινητό του για να διαβάσει τα E-mail του.
  • 40% των Αμερικανών κατόχων smart- phone συγκρίνει τιμές ακόμα και όταν είναι σε κάποιο κατάστημα ψωνίζοντας
  • 57% των επιχειρήσεων παγκοσμίως έχουν αποκτήσει πελάτη μέσα από το blog τους
  • 67% των B2B εταιρειών και 41% των B2C εταιρειών έχουν πελάτη μέσω του Facebook
  • Ο αριθμός των εμπόρων που δηλώνουν ότι το Facebook είναι “πολύ σημαντικό” ή “σημαντικό” για την επιχείρηση τους αυξήθηκε κατά 83% τα δύο τελευταία χρόνια.
  • Πάνω από τα ¾ του συνολικού πληθυσμού της Αμερικής χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.
  • Οι χρήστες στη Ελλάδα του mobile internet ανέρχονται το 2012 στο 18,4%
  • Παρά τις σταθεροποιητικές τάσεις το δεύτερο εξάμηνο του έτους 2011, αυτήν τη στιγμή 1,5 εκατομμύριο online Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσον όρο 15 φορές τον χρόνο από το Internet, ξοδεύοντας 1.150 ευρώ ετησίως, εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά sites.

(πηγή:  http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/30495/25-Eye-Popping-Internet-Marketing-Statistics-for-2012.aspx)


(πηγή http://www.eltrun.gr/)

Όταν μιλάμε για internet marketing μιλάμε για ένα από τα παρακάτω :

  • Display Advertising: Η χρήση web banners ή διαφημίσεις banner που τοποθετούνται σε ιστοσελίδα ή blog τρίτου για να οδηγηθεί η κυκλοφορία στην ιστοσελίδα της εταιρείας και την αύξηση της ζήτησης των προϊόντων.
  • Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (Search Engine Marketing- SEM): μια μορφή μάρκετινγκ που επιδιώκει να προωθήσει τους ιστοχώρους με την αύξηση της προβολής τους στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) είτε μέσω καταβαλλόμενης τοποθέτηση, είτε contextual advertising, ή με τη δωρεάν χρήση τεχνικών βελτιστοποίηση  στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
  • Search Engine Optimization (SEO): Η διαδικασία για τη βελτίωση της προβολής μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης είτε με «βιολογική» είτε «αλγοριθμικής» παρέμβαση.
  • Social Marketing (Κοινωνική δικτύωση): η διαδικασία αύξησης της κίνησης μέσα από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn.
  • Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:. Αφορά εμπορικά μηνύματα σε μια ομάδα ανθρώπων που χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
  • Μάρκετινγκ παραπομπής (Referral marketing): Μια μέθοδος για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών σε νέους πελάτες μέσω των παραπομπών (referrals), συνήθως από στόμα σε στόμα.
  • Το μάρκετινγκ θυγατρικών (Affiliate marketing): μια πρακτική εμπορίας κατά την οποία μια επιχείρηση επιβραβεύει μία ή περισσότερες θυγατρικές για κάθε επισκέπτη ή πελάτη που επέφερε τις δικές του προσπάθειες μάρκετινγκ της θυγατρικής.
  • Εισερχόμενο μάρκετινγκ (Inbound marketing): Περιλαμβάνει τη δημιουργία και την ανταλλαγή πληροφοριακού περιεχομένου ως ένα μέσο για τη μετατροπή υποψηφίων πελατών σε πελάτες και πελάτες σε επαναλαμβανόμενους αγοραστές
  • Βίντεο μάρκετινγκ: Αυτό το είδος της εμπορίας ειδικεύεται στην δημιουργία βίντεο που δεσμεύουν το θεατή σε μια κατάσταση αγοράς κατά την παρουσίαση πληροφοριών σε μορφή βίντεο. Γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τακτική, μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου και των επιχειρήσεων θεωρώντας ότι είναι μια βιώσιμη μέθοδος προσέλκυσης πελατών.


H εταιρεία μας παρέχει ολοκληρωμένες και εξιδικευμένες λύσεις στο τομέα του Internet marketing. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας

 


footerbox
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

CLIENT TRUST Α.Ε.

Συστήματα Τεχνολογικής Ανάπτυξης
Πολυγύρου 3-5 & Σαλώνων 10
Αθήνα 11527
Τηλ: +30 210 8833885
Fax: +30 210 8833852
e-mail: info@ctrust.gr

Valid HTML 4.01 Strict